Een computer kopen doe je niet elke dag. En gelukkig hoef je ook niet dagelijks een reparatie uit te laten voeren.
Maar als het aan de orde is, dan wil je in beide gevallen wel zekerheid dat het goed zit. Daarom zijn wij aangesloten bij zowel ICT Waarborg als Stichting PCdokters en houden ons aan hun voorwaarden en eisen.
Ook kunt u ons beoordelen via de site van ICT Waarborg. Daarmee kunt u zien in hoeverre wij voldoen aan uw verwachtingen en geeft u ons de mogelijkheid onze service nog verder te verbeteren.
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.
De Algemene Voorwaarden voor particulieren vindt u HIER.